Ebru_Al Bugün 39+1deyiz. Birazdan dikişlerim alınacak ve suni sancı ile doğum başlatılacak. Ben size bu günleri görebilmeniz için , sizler bana kolay ve sağlıklı bir doğum için dua edin 🙏🏻
Tubbbbbbbbb Ebru_Al bu haftalar gerçekten bizim için de hayaldi öncesinde yasadıgımız kayıplar serklaj stresi kısalma stresi agrılar sancılar hastaneye yatısşlar şimdi hiç yasanmamıs gibi biz de 37 haftayı doldurduk artık cok zorluyor hayırlı kolay dogumlar bol sütlü lohusalıklar diliyorum 🤲🏼😊
Ebru_Al Tubbbbbbbbb kasılmalar vardı ama sık değildi ve maalesef sıfır açıklık .. bebek hareketlerinde azalma hissediyorum o beni çok tedirgin ediyor. Sabaha kadar açıklık beklenecek olmaz ise doktorum sezeryan yapabiliriz dedi.