Bence boşuna almayın biz aldık sıcak üflemekten başka bir şeye yaramıyor sesi de ayrı bütün vantilatörlerin sesi var sessiz olanlarda 2000 TL filan ona vereceğiniz paraya klima daha mantıklı geliyor ben taktırdım 1 hhaftadır nefes alabiliyorum çok şükür