Ezgi1607 Kızlaar selam 😊 32+4 olduk şükür. Ama bu sabahtan beri belimden kasığıma doğru ağrı geliyor. Düzenli değil sanırım. Ama bel kısmı ağrı olarak artmaya başladı. Sizce doktora gitmeli miyim ? Bi sorun var mıdır ? Bebek oynuyor ama belim ağrıyor
bck Ezgi1607 ben 35 haftalığım ara ara oluyor doktoruma sorduğumda bebek hareketli ise bi problem olmaz diyordu canım iletişim için bi yaz sende doktoruna istersen gel derse gidersin