Ilayda11 😅 alışıyorsun sonra canım ama pis bir böcek wala hiç hazmetmiyorum çocukken yatardım karanlıkta çıkarlardı ortaya tv ışığı ile görürdüm halının üzerinde fink atarlardı 🥴 İlaçlat muhakkak öyle bir tane iki tane değillerdir bir tane girdimi eve tamamdır yerleşir bir yere yumurtlarda yumurtlar baştan önlem almazsan iyice sarıyorlar evi hele mutfağa yerleşirse tezgah üstleri Ocak altları dolap çekmece içleri bir memlekete gider gelirdik istila etmiş olurlardı evi