minikprensimmm123 Gizemis Hareketlerinde değişiklik varmı canım hani yavaşlama felan gibisinden benim ki de sanki kafası kasıklarımda gibi
Lulemom Gizemis normali o zaman. Olması gereken. Bi sorun değil yani, benim 30 dan beri baş aşağı duruyo. 37+2 deyiz
Gizemis minikprensimmm123 ben de iki gündür böyle hareketleri aşağıda hissediyordum. Bugün gittim. Kafası aşağıya dönmüş dedi doktor.
minikprensimmm123 Gizemis Evet canım bende öyle birde öyle olunca sanki yavaş hareket ediyor gibi oluyor bende 30+3 deyim yarın kontrolüm var bakalım bizim tostos da mı pozisyon değişti
bykarakan Gizemis bende 29+4 de gittim baş aşağı normal gözüküyor ama kanalda değil tabi dedi son ana kadar değişebilir bu durum
Symazturk Gizemis 32. Haftada kontrole gittiğimde doğum pozisyonunu almıştı bebeğim yüz üstü yatıyordu yani 👶
MeloMelo Gizemis bizimde 27de dönmüştü doktora sordum normal bir durum mu erken mi diye çok normal demişti sizde merak etmeyin bence 😊
[silindi] Gizemis cok normal canim iki kizimda 28 de donmustu 34 haftaligim bi sorun yok ilerliyoruz insallah