Kızlar
Oğlumun haftasi 2. Aydan beri 2 veya 3 hafta önde gidiyor, şuan 36 haftalık ama ultrason da 38.5 görünüyor , doğumda herhangi bir sakınca olur mu, endişelenmem gerekiyor mu
Benimle aynı durumu yaşayanlar tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim 🌹