[silindi] AnnesiyimM53 kan akişında ya da plasentada sorun yoksa beslenmeyle düzelir deneyecegiz dedi doktorum birazcik ise yaradi gbi simdi genetik diyor zayıf olmasina
AnnesiyimM53 [silindi] genetik olsun da sağlıksız olmasın en önemlisi o benim eşimde minyon bende öyleyim ondan da olur mu ki
[silindi] AnnesiyimM53 olabilir canim ilk kizim tam40 hafta doldurup 3 kilo doğdu 36. Haftada 2200du anca gayet saglikli cok şükür oyle yaşıtlarından minik falan da degil ama zayif biraz hala 😊
Fatma7666 AnnesiyimM53 bebek kilosu için manda yoğurdu kefir muz ve kuru yemişler çok etkili en çok da badem ve fındık 🥰
AnnesiyimM53 Fatma7666 başladım bnde yemeye süt yoğurt keçi boynuzu fındık ceviz badem muz hep yiyorum ☺️
Fatmaens34 Kızlarrr bende de normalde 11+5 im ama ugs de 10+5 çıkıyor bu düzelir mi ben hangisini baz alacağım
Fatma7666 Fatmaens34 10+5i baz alın geç döllenmeden kaynaklanıyor sıkıntı yapmayın iki haftaya kadar normal 🥰