Busramnida 11 haftalık hamileyken bebeğimin ense kalınlığı 6 mm çıktı yani çok yüksekdi ama ona rağmen kan sonuçlarım temiz çıktı 2 hafta sonrada 2.21 ölçüldü ki doktorlar ense kalınlığının düşme ihtimali yok demelerine rağmen düştü bana aldır bile dediler ama asla aldırmayı düşünmüyordum şimdi 17 haftadayız dün kontolüm vardı gittim doktor bebek gayet sağlıklı gözüküyor kıpır kıpır hiç bir sorun yok dedi, ama çok dua ettim çok yalvardım Allaha rabbim şükür dualarımı kabul etti 🤲🏻🤲🏻