Selma_aygun benzerini yaşadım yakın zamanda doktorum hastahanede olmamasına rağmen ebe hanımdan tica etti nst ile bakıldı biraz sancı görünce açıklığa bakıldı geri geldim, doktorunuza danışın, bebek hareketi azalması size az geliyorda olabilir ister istemez korkuyoruz ama kontrol edilmesi gerekebilir.