Cinarinannesiiiii Bugün merdivenlerden düştüğüm için acile gittim 24 saat içinde bebeğin eşinin ayrılma ihtimali olabilir diye düşük önleyici protesgan ilaç verdi sabah öğlen akşam iç dedi normalmi bu sabah öğlen akşam ilk defa böyle bir şey başıma geldi
Pati Cinarinannesiiiii Normal bendr sabah,öğlen,aksam kullanıyorum.Her gun zorla içiyorum.Allah bebeğinizi hayırlısıyla kucagınıza almayı nasip ede inşallah.
Eabkrc Cinarinannesiiiii bende progestan kullaniyorum icince cok jotu yapiyor beni alttan fitil olarak kullaniyorum
EceZ Cinarinannesiiiii ben düşük riskinden dolayı sbaah akşam gitil olarak kullanıyorum 31. Haftamdayım
Hilalkaya1737 Cinarinannesiiiii geçmiş olsun, endişelenmeyin 6. ayıma kadar üç öğün kullandım, size de bebeginize de bir şey olmaz insallah 🌼🍃