29 haftalık hamileyim dünden beri bebeği resmen vajinamın içinde hissediyorum ve hareket ettikçe vajinam acıyor sanki bi şey batıyor gibi. Dünden beri de sanki sürekli idrarırım varmış gibi enfeksiyonum yok. Bebeğin vajinada olması bu haftalarda normal mi yada böyle bi durum yaşayan var mı aranızda