Deniz1996 13 hafta çoook erken bence gerçekten heyecanınızı anlıyorum bende ilk hamileliğimde öyle olmuştum bunda da aynı şekilde hemen öğrenmek istiyorum ama doktorum şey demişti bana bazen yanılabiliyoruz bu yüzden 16 yı hatta 17 yi görüp netleşince anneye babaya söylüyoruz demişti daha küçük haftalarda yanılma payı çok oluyormuş