Ghy kendisini çok seviyordum herkese önerdiğim biriydi ama ikili tarama testine ona gitmek zorunda kalmıştım bebeğimin down sendromlu olacağını söyledi hatta o kadar emin konuştu ki ama yinede kan testleri yapalım amniyon sıvısı alalım falan dedi tabi sıvı alınca sakat değilse bile sakat olabilir hatta düşükle sonuçlanma ihtimali var dedi :( ben sorun varsa bile aldırmayı düşünmüyorum sıvı aldırıp riske atamam dedim bana o kadar kötü davrandı ki nasıl aldırmayı düşünmezsin diye heralde elinden gelse döverdi o gün nefret ettim ondan bana hayatımın en kötü 2 haftasını yaşattı. Sonra başka doktorlara gittim devlete özele hepside ne alakası var gayet sağlıklı dedi en son Ali gedikbaşı diye profesör var ona gittim öyle içim rahatladı