mommasBoys seymaaa123 Pendik’te ikamet etmesemde selam 👋🏻 Kurtköy Adatıp hastanesine gidiyorum sizden sayılırım😅
Yusufhalime ikizlerimibeklerken- himm bende hale kayiran a gidiyorum kızımda da ona gitmiştim o yaptırmıştı doğumu
bebeliannegeldi Esolinn ben de dün ilk kez muayene oldum kendisine. Memnun musunuz ne zamandır gidiyorsunuz
seymaaa123 mommasBoys bende Tuba hanım ve Ünal bey arasında çok kararsız kalmıştım benim doktorum da Ünal İsaoğlu ☺️
mommasBoys seymaaa123 bende detaylıya Ünal beye gitmiştim☺️ Tuba hanımı bölge hastanesinde tanımıştım ilk gebeliğimde de kendisine gidiyordum buraya geçince de yine onla devam etmek istedim çok iyi çok ilgili biri memnunum çok☺️