aksu5334 alininannesiii oğlum doğdu doğalı molfix izotoniksulu kullanıyorum yeşil olanı. 17 aylık şuan hiç pişik yapmadı
Yesimykc alininannesiii bende sleepy yenidogan aldim. Ama ilk zamanlar ilik su ve pamuk kullanmayi dusunuyorum
alininannesiii Herkes sleepy yenidoğan kokusuz almış sanırım bende onu sipariş ettim şimdi bakalım nasıl olcak 🤷🏼♀️
Sysesra 1paket sleepy bio natural bez yanında bio natural ıslak mendil vardı onu aldım bide 3lu paket sleepy natural yenindogan aldim
Selin05 Ben pamuk ve ılık su tercih ettim ilk zamanları için ama sonrasında tercihim sleepy olacak 🙏🏻