eylusko seda_00 o bazen bana da oluyor dua okumaya çalışıyorum duaları unutuyorum . duaya başlayıp sonundaki cümleyi söylüyorum. birde aniden uyanınca aklım gitmiş gibi oluyor 5 saniye felan nerdeyim ben burası neresi noluyo ben kimim gibi. korkunclu şeyler 🙄🙄
Milenka seda_00 yani aslında sebebini biliyorsunuz. Doğuma iki hafta var diye tansiyon ilacını almayıp böyle önemli birşeyi nasıl erteleyebiliyorsunuz. Hamilelikte şeker tansiyon troid vs bunlar çok önemli şeyler ve ihmale gelmez. Ve bu ihmalden dolayı size ve bebeğinize birşey olabilirdi. Mesela bu yaşadığınızı buraya yazmışsınız.Tansiyon ilacınızı almayayi kendi kendine aldığımız bir karar mi?Doktorunuza neden danismiyorsunuz.
seda_00 Milenka canım başlarda 14 falan çıkıyordu 10 gün önce gittiğimde normale binmiş tansiyonun dedi doktor bende alma gereği duymadım bugün tekrar ölçtürücem yüksek çıkarsa tabiki alırım çocuğumu tehlikeye atmam
Drf seda_00 evet sanırım gün içinde yapabiliyorsun serin bir vakitte biraz hava almak için dışarı çık farklılık olur senin içinde hep evde kalınca insan bunalıyor
Valide seda_00 yorumum silinmiş bunca nefret içeren yorum varken 🙊 inşallah bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız çok geçmiş olsun 🌸
Mom526 seda_00 canım derin nefes al ,hava al ayaklarını ellerini soguk suyla yika inan bazen bana da oluyor bir yandan havalar sıcak bir yandan halsizlik oluyor,yürüyün biraz böyle durumlarda organlariniza kan gider …Kelime i şehadet getirin
Emdok seda_00 preeklempsi olabilir. Doktorunuza da ilacınızı almadığınızı ve yaşadığınızı anlatın. Geçmiş olsun.
My_angels2 seda_00 bende ona benzer şeyler yaşadım. Youtubeden açın sesli okunsun dua. Siz o anda okuyamazsınız. En azından o iyi gelir. Benimde eşim uzakta. Sizi anlayabiliyorum. Hem sıcak hem hamilelik hem eşlerin uzakta olması. Dikkat edin kendinize. 🤍
seda_00 My_angels2 aynen hepsi üst üste geldi 😞bir daha olmaz umarım kimse böyle birşey yaşamaz inşallah . Sağol canım
snbszge seda_00 aynı durumu bende yaşadım ama benim ilk baş ağrım vardı sonrasında görme kaybı baş dönmesi yaşadım gebelik zehirlenmesinden korktum. Doktora gittim kan idrar tahlili verdim bi sorun çıkmadı doktorda bu havalarda gündüz güneşine maruz kalmamamı ve son haftalarda olduğum için sık sık tansiyonuma bakmamı söyledi tansiyonum düştüğü an öyle durumlar olabilirmiş. Geçmiş olsun sizede☺️
seda_00 snbszge bende de 6 aylıkken gebelik zehirlenmesinden şüphelendi doktorum tahlil verdim çok şükür birşey çıkmadı . Bugün yine kontrolüm var tekrar danışıcam inşallah çok sağol canım ♥️
seda_00 minikoglumm şuan iyiyim çok şükür . Evet kuran okumayı da biliyorum ama nedense dün bildiğim duaları bile okuyamadım inşallah bir daha yaşamam Allah herkese şifa versin . Güzel düşüncelerin içinde teşekkür ederim ☺️ iyi ki vardınız