annesinin_beybisi zeynepbalci bence internetten almana hiç gerekyok eczanedekiler doğru çıkıyor 5 liralık testlerden al onlar en dogrusunu gosteriyor
annesinin_beybisi zeynepbalci ben almadım ama burdaki kızlar genelde predictor erken gebelik testi alıyolar
uzlet zeynepbalci ben internetten ovulasyon testi almıştım beraberinde gebelik testi de vermişlerdi laboquick markaydı re yumurtlamanın 11. gününde gebeliği göstermişti erken gebelik testi olmamasına rağmen.
Nehir-Poyraz zeynepbalci trendyoldan labqouıck aldım ben hemende kargoya verdiler oraya bak istersen erken gebelik testlerine çok para vermeye gerek yok diye düşünüyorum çünkü bende sürekli erken gebelik testi alıyodum diğerindede çıkıyo artık almıyorum
zeynepbalci Zaten emin olmak üçin bir kaç tane alırım ama sizlerin kullandığı internetten aldığı var mı merak ettim
zeynepbalci annesinin_beybisi eşimin memleketine geldik ve eczacı herkesi tanıyor herkes herkesi tanıyo daha doğrusu ne gidip kan verebilirim zaten almıyorlarmış burda ne de eczaneden alabiliriz 😁
zeynepbalci Nehir-Poyraz erkene gerek yok dediğin gibi canım doğumdan sonra 2. reglimi olmadım çok korkuyorum 🙀
nevamm1 zeynepbalci surelab kesinlikle tavsiye ederim erken gebelik testleri ne boşuna o kadar para ödemeye değmez 7 gün kala normal kaset test ve göstermişti ovulasyon testi içinde 2 tane gelmişti çok iyi bir marka.
Nehir-Poyraz zeynepbalci yaaaa gerçi benim çok arkadaşım vardı bir sene falan öyle regl olmayan hayırlısı olsun diyelim o zaman canım
Symazturk zeynepbalci ben trendyoldan predictor erken gelebilir testi almıştım ikili . İlk ay gebe değildim doğru sonuç verdi 2. Ay hamile kaldım adetime 3 gün kala yine doğru sonuç verdi 🐣
zeynepbalci Nehir-Poyraz amin canım ilkini oldum olmasam daha rahat olurdum da olup da ikinciyi beklemek zor 🤦
Symazturk zeynepbalci erken testler biraz pahalı diğerlerinden bir de bunlar da kalitesine göre ayrılıyor sanırım . Kasım ayında ikisine 35 ₺ gibi bi şey vermiştim ben galiba bi de hepsi buradaya bakın orda indirim olabilir