Kızlar 27+4teyim . Burdan yorumlardan Saadet hanımı tercih ettim ama herkes çok yoğun 5 dakika sürüyor muayenesi falan demisti . Benimle çok ilgilendi .tüm raporlarımı gördü . Cok olumlu konuştu . Bebek hakkında tüm bilgileri verdi . Bebeğin Yüzünün resmini çekebilmek için baya uğraş verdi 🤣 önerimdir .İnsAllah bidaha sorun çıkmaz da doğumda burda olur 🤲🏻