Sevgiliiiii Karin agrim var iki gundur kizlar sanki boyle bi kac gun olmusta buyuk tuvalete çıkamamış gibiyim siskinligim var normal mi?
Mihraismail Sevgiliiiii adet sancısı gibi mi sizinkide bendede oldu kasık bel karın ağrısı ara ara girip çıkıyordu 11.haftada doktor bisey yok dedi normaldir gaz sancısı olabilir baskı yapıyor gibi
MinikMuciz3m Bebeğin yerleşmesi dedi doktor o haftalarda benimde öyleydi çok şükür geçti şimdi 14 + 2 günlük ağrırım geçti şişkinliğimde.
Alp-2806 Şu postu gördüğüme çok mutlu lldıö benim de karnıma bi sancı giriyo böyle dolaşıyo gibi ama farklı bir şey kasıkdan mideme kadar uzanıyorum bugün bende tek bende değilmiş normal o zaman bu haftalarda