badembid sabah ilk haber verdiğimde aradığımda başta inanmadı bana doktorla konuştu sonra hüngür hüngür ağladı kendini aç bıraktın bebek gelişmedi yemedin içmedin dedi. ben ameliyata girdim çıktım doldurmuşlar bana karşı sanki ilk konuştuğumda üzülen ağlayan insan değildi öfke kustu beni suçladı bebek öldüğü için senin yüzünden öldü benim bi suçum yok dedi çıktı. Aslında yaşadıklarımız yüzünden stresten kaybettim.