Yusufhalime Aralik ayında doğum yapacaklar nasılsıniz nasıl gidiyor hamilelik cinsiyetiniz ne benim doğum günüm 20 aralik oğlumun beklenen doğum tarihi 22 aralik inşallah 2 gün erken olursa aynı olur doğum günlerimiz bu 3 gebeligim ilk oğlum 40+6 da kızım 41+3 te doğmuştu bakalım bu da öyle geç mi doğacak yoksa sürpriz yapıp benimle aynı gün mü dogacak
Adapte34 Yusufhalime merhabaa Aralık 27 de görünüyor doğumum ilk çocuğum olucak çok heyecanlıyız 🙈 Doktorumuz kıza benzetti ama bir süprizde olabilir dedi detaylı ultrasonu bekliyoruz bakalım nasip ama biz kız kabul ettik 🎀
Annesininbitanesi1 Yusufhalime benim ilk hamileligim 21 haftadayız oğlum olucak normal doğum istiyorum 17 Aralık görünüyor tahmini doğum tarihi hayırlısı bakalım 🙏
Elifinannesi11 Adapte34 benim de Aralık 27 ocak başları gibi gözüküyor hayırlısı ile gelsinler inşallah
Ndkgkdkkf Merhaba bende Aralık annesi olucam rabbimin izniyle benim de aynı tarihlerde gözüküyor,19+6 Haftalık hamileyim,kızım oluyor 👩👧😍
4438bebegim Benim pamuğum da doğum günüme yakın bir hafta var bana hediye olarak geldin demek için öne cekmeli miyim diyorum sonra kıyamıyorum bı Gr daha tombik olsun diyorum hem eşim kesin çocuğu bahane ederek benim doğum günü pas geçmesi kuvvetli ihtimal
yaren-1 Bizim doğum tarihimiz inşallah 31 Aralık görünüyor bakalım minik oğlum süpriz yapıp yeni yılda mi gelicek yoksa eski yıl çocuğumu olucak 😬
Bebegim0102 Benim doğum günüm 26 Aralık 19 haftalık hamileyim bakalım oğlum ile doğum günlerimiz birbirine yakın olacak gibi görünüyor hayırlısı :)
Adapte34 bastille 14+4 ten beri hissediyorum 17. Haftada çok daha fazla hissettim ama şu aralar hissedemiyorum neden böyle oldu (19+4) 😢
Salihsaliha Benim de 18 Aralık görünüyor doğum günüme denk gelebilir gününde gelirse sağlıkla Allah’ın izniyle 🤗 20+6 şu an kızım
erseerse Bizim de 15 aralık gözüküyor Allah nasip ederse 😊 haftaya detaylı ultrason var inşallah güzel haberler alırız 🤲🏻
bastille ben hissetmenin ne olduğunu mu bilmiyorum acaba ya😂 sol tarafımda böyle içerden biri iteliyor gibi bi his var ama hani tekme atma falan ötle şeyler yok sanki bide biraz kiloluyum karın kısmım ondan mı acaba 19+5′deyim.
Petula bastille henuz hissetmemem normal bende hissetmiyorum doktorum 2 haftaya anca hissedersin tabiki hareket ediyo ama suan cok kucuk oldugu icin hissetmiyoruz 🎀💕