nimesay94 Merhaba arkadaşlar 34 haftalik hamileyim 2 gündür benden sari sumuksu akinti geliyor ve akintim çoğaldı normal mi acaba yoksa suyum mu sızıyor
Deniz00 nimesay94 benim devamlı geliyor doktorum normal dedi enfeksiyon için tahlil yaptırdım çıkmadı ama 2 gündür kaşıntım var mantar olabilir onun içinde bir kremim var doktorumun verdiği sürüyorum hopp geçiyor
nimesay94 Deniz00 Bende kaşıntı koku yok onlar yoksa doktor normal dedi ama 2 gündür sumuksu olunca korktum . Su gibi akinti geliyor bide seninde oyle mi
iremby Deniz00 hangi krem o acaba benimde var kasintim ara ara oluyor surekli bitmek bilmedi ve aşırı akintim var
Deniz00 nimesay94 evet gelen akıntının çevresi full ıslak oluyor her gidişimde normal diyor doktorum ve suyumda gayet iyi çıkıyor korkmayın derim ama aklınıza çok takılırsa doktorunuza danışın içiniz rahat olur
nimesay94 Fatma_duruel12 Daha tarih vermedi doktorum ama reglime göre 14 Eylül görünüyor ama benim bide suyum fazla o yüzden erken olabilir dedi
Deniz00 nimesay94 evet suyun gelişi öyle okadar basit olmuyormuş direk hissediyormuşsun idrar gibide değil durduramazmışsın
Fatma_duruel12 nimesay94 benmde son regl a gore 12 eylul dedıler ana bnmkıde erkn gelebılır ınsallah sagsalım kucagımıza alırız 🙏saglıklı bir srkılde 🙏