Ben tarama testlerini yaptırmıyorum doktorum usg de ense kalınlığına bakmıştı normal demişti sizce tarama testi yaptırayım mı dediğim de isteğe bağlı eğer testte bir problem çıkarsa bebekten sıvı alınması gerekecek bu sıvı alımı da düşüğe neden oluyor aileler bu yüzden istemiyor yani boluna hamilelik süreciniz stresli sıkıntılı geçebilir demişti