Selam anneler, anne olmak isteyenler🙋🏼♀️
Size bi hikaye anlatıcam biraz uzun olabilir hakkınızı helal edin. Ama ben özellikle bebeğinde rahatsızlık tespit edilen annelere umut olacağını düşünüyorum,oyüzden anlatmak istedim.
Kızlar ben 9 aylık evliyim, eşim 14 kardeş kimisiyle yakın kimisiyle görüşmüyor. Bende anca anca tanıyorum aralarına girdikçe. 5 eltim, 9 görümcem var🤭 bi eltimle de yeni yeni kaynaşmaya başladık. 4 çocuğu var daha 30lu yaşlarında. İlk kızları ikiz, üçüncü çocuğu erkek, son numarada kazayla gelen kız. Ben hamileyim diye tüm muhabbetimiz bebekler, bakım, doğum vs. Geçen gün bana ikiz bebeklerinin ve sonra oğlunun doğumunu anlattı. Şok oldum.. İkiz kızlarının tüm hamilelikleri boyunca doktor kontrollerinde hep tek kafa, 2 vücut birleşik demişler. Hep öyle bilmiş. Tabi ozaman 17 yaşında, başka doktora gitmekte aklına gelmiyor. Daha 7.aylarını doldurmadan (6,5 aylık falanlarken) bi akşam suyu geliyor ve acil doğuma alıyolar. Normal doğum yapmak istiyor ama bebeklere hep tek kafa iki vücut dendiği için sezeryana alıyolar. Bir de ne görsünler.. 2 tane farklı bebek. Biri diğerinin önünde onu sıkıştırdığı için aylarca öyle kaldıkları için ultrasonda yanlış gözükmüş.. Kendisini tek kafa 2 vücutlu ikiz bebeklere alıştıran bi annenin mutluluğunu düşünün o doğumda.. Tabi arkada aylarca sıkışan bebeğin ayaklarında problem olmuş. Kalça çıkığı ile dünyaya gelmiş. Alçıya alınmış aylarca alçıda kalmış. Küçük doğdukları için (1,5 kg) 2 ayda küvezde kalmışlar. Ama hiç önemsememiş eltim. Okadar alıştırmış ki kendisini birleşik ikiz olduklarına. Bu ona ödül gibi gelmiş. Kızlar şuan 20li yaşlarında, üniversite sınavına girdiler bu sene. İkiside çalışıyor ve maşallah çok sağlıklı çok güzeller. O kızlar biraz büyüdüklerinde bu kez oğluna hamile kalıyor. Herşey normal giderken oğlu 4 ayını doldurduğunda doktoru göbeğinin olduğundan çok daha fazla büyüdüğünü (bikaç ay kadar ilerde), bebeği almazlarsa hem anneyi hem kendisini öldürüceğini söylüyor. En iyi ihtimalle engelli doğacağını söylüyor. Yengem tabi ilk bebeklerinden ağzı yanmış. Kürtaj olmak istemiyorum diye başka bi doktora gidiyor. O doktorda evet göbeği önde ama yinede 1 ay bekleyelim bazen böyle olabiliyor eğer gerilemezse almak zorundayız diyor. Tedavisiz, sadece dua ile geçiyor o 1 ay. Ve sonunda görüyolar ki göbeği gerilemiş, haftasıyla uyumlu. Ve şimdi o bebek 14 yaşında iri yarı sapasağlam bi delikanlı. Öylede güzel huylu ki.. Son kızında da sürekli düşük tehlikesi varmış, ama o evladınıda sağ salim kucağına aldı. Yani diyeceğim şu, bazen evlatlarımızla sınav oluruz. Yüksek inanç ve duayla tüm imkansızlar mümkün olur Allahın izniyle🙏🏻 bebeğine hastalık teşhisleri konan annelere umut olsun dilerim✨🤍🙏🏻