KardelenYunusEva Kızlar ayın 25 inde Allahın izniyle spinal sezeryan olucam daha önce olanlar varsa yapmam gerekenler dikkat edilmesi gerekenler nedir , çok ağrıyormu yoksa ağrı kesici veriyorlar mı ?
Cennetannesi KardelenYunusEva parol veriliyor ağrı kesici olarak en büyük etken yürümek ve aktif olmak ve bünye meselesi gaz çıkarmak ve tuvalete çıkmakta çok önemli
Cennetannesi KardelenYunusEva mesela ben 18.04.2021 de 2 nci sezaryen yaptım şehir hastanesinde yanımda yatan hasta vardı onun 2 nci günü benimse ilk saatlerimdi kadın durmadan inliyordu ve çok gaz sancısı vardı
42-AySe-07 KardelenYunusEva Canım hic panik yapma uyuşukluk geçmeye başlarken ağrı kesici yapıyorlar böylece uyuşukluk geçince bile ağrın sancın olmuyor… İlk yürümeye kalktığın zaman biraz ağrılı olabilir ama zorla kendini ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparlarsın… Yanına Nescafe al ben Gold almıştım yumuşak olur diye kahve ve suyu çok iç hem gaz için işin kolay olur hem baş ağrın olmaz… Şimdiden geçmiş olsun sağlıkla gelsin inşallah kuzucuk 😍
Sumc KardelenYunusEva hiç korkma canım yanında kayısı hoşafı götür o çok iyi geliyor. Hemen gazın çıkıyor gazın çıkmazsa da zaten müdahale ediyor hemşireler çıkartıyor. Benim 20. Günüm eskisi gibiyim hiç ağrım sızım kalmadı. İlk 3 gün zor ama hemen geçiyor merak etme. Bebeğine bakman bile ağrı kesici etkisi yatatıyor ☺️ Bol bol hareket et hareket ile ağrın hafifliyor
KardelenYunusEva 42-AySe-07 Oy canım benim ne güzel yorum yapmışsın çok teşekkürler sizlerinkinide inşallah 🌺👍😇
Burcuckmk KardelenYunusEva hic korkma hastanede bol bol agri kesici yapılıyor ben hic agri çekmedim eve gelincede rahattim kendim yattim kalktım hemsireler seni ayağa kaldirdiktan sonra cok yatma haraket en büyük ilaç