Ben de 36. haftamda hazırladım. Bir sıkıntım yoktu erteledim, daha erken yapmakta zarar yok.
Kendim için:
Pijama takımı
Boydan gecelik
Depend
İç çamaşırı (ne olur olmaz)
Çorap, yelek (üşüyebilirsin dediler)
Emzirme sütyeni
Göğüs ucu kalkanı, göğüs pedi koydum.
Bebeğim için:
Tulum, eldiven, şapka, bez, battaniye, zıbın (doğumhaneye verilecek)
15 tane bez
Islak mendil
Hastane çıkışı takımı x2
Biberon
Emzik
Ağız mendili, eldiven,
Battaniye
Alt değiştirme örtüsü
Müslin örtü
Ben biraz ne olur ne olmaz diye düşünüp davrandım. Muhakkak eksik ve fazla vardır. Hazırladım, kenarda duruyor. Bu 2 hafta içinde doğum olacak inşallah.