Iremguler Merhaba, doktorum 12.haftada kordon haricinde çıkıntı gördü ve açısı dik olduğu icin %75 erkek dedi. Ancak 16. Haftada kız dedi ama cok emin değildi sanki. Benzer durum yasayanlar var mı? Saklamış olabilir mi benim de kafam cok karıştı
Epifenomen Iremguler 22. Haftama kadar ısrarla erkek dendi, pipiye baak yaa diyip durdular hem de defalarca. Ama detaylı ultrasonda kabak gibi bacak arasını açmış ben kızım diye bağıran bir minnoş kızım oldu🤗
Sakinem212 Iremguler ben 13 hafatdayım kıza benziyor çıkıntı yok demişti ilk kızımdada kız demişti doktorum hiç yanıltmadı nedense.
Seher_yakup_mercimek Iremguler 18 + 5 im bu zamana kadar göremedik ilk doktor erkek gibi dedi ama akşam kız olduğunu öğrendim ve oğlumdada yanılmamıştı doktorum ilk doktor bi başka doktordu yani premsesim olucak inşallah ❤️
Huccet_5534 Iremguler banada 2 kere erkek dediler hatta %90 erkek dediler dün başka dr gittim kiz dedi tekrar başka dr randevu aldim bakalim bu ne diyecek israrla bacaklarini acmiyo bizede supriz olacak detayliyada gidememistim🙈
Iremguler Sakinem212 bana da çıkıntı çok dik kesin erkek dedi simdi de görünmüyor kiz dedi. Tamamen surpriz olacak galiba 🙂