Hahahh12 Sinemyurteri11 32 haftamdayım kontrol haftaya . Bakalım ne zmn baslıycak doktorum bende tam net bilmiyorum . Burda bekleyim 😊
ezgikptngl Sinemyurteri11 benide 35 de nst başlıcağını söyledi muhtemelen ondan sonrada haftada bi çağırır