BeyzaOzmn Bebek nevresim takımını, hastane çıkışını ve hangi ateş ölçer i nerden ne marka aldınız? Alıcaklara fikir olur 🙏🏻☺️
Vivi BeyzaOzmn ateş ölçer braun, nevresim takımı piere cardin sadece hastane çıkışı kaldı onuda instagramda bir sayfadan yaptıracağım
Epifenomen BeyzaOzmn nevresim takımı :Özdilek Hastane çıkışı: organik pamuklu aldım. Marka fark etmez pamuk olsun yeter Ateş ölçer:, Braun koltuk altı aldım
Avokadoo @BeyzaOzmn braun ates olceri istiorm anlam kullanio cok memnun. Her yerde 780falan geven e bebekte 449a indi indirim takip etmek lazm. Nevresim icin oda bekliorm 😅 ama karacada cok guzel modeller var. Hastane cikisi chakrada begendim stok yok 🥲
BeyzaOzmn Avokadoo benimde braun var aklımda çok pahalılar o kadar para verilir mi bilemedimm ucuz dandikte olmasın istiyorum çokk kafa karıştırıcı🤭😄
Dyggfrkn BeyzaOzmn bebek nevresim takımını bimden aldım çok güzle çıktı diğerlerini almadık daha canim
MercimekveAnnesi16 BeyzaOzmn nevresim takımı hediye geldi ateş ölçer jumper marka aldım hastane çıkışını da madrebebek ten yaptırdım canım İnstagram da
MercimekveAnnesi16 BeyzaOzmn gayet iyi güzel ben severek kullanıyorum hamile olmadan önce almıştım 1.5 senedir falan suyu falanda ölçüyor doğru sonuç veriyor ben memnunum
Calisananne25 BeyzaOzmn kaç haftalıksınız ben bugün 19a girdim sadece 1 tane zıbın aldım hevesten henüz cinsiyet de öğrenemedik🤦🏼♀️
Avokadoo @BeyzaOzmn valla biz corona olduk alel telas bi dandik aldik su instadan cok ovulen bi seydi olcuo bes dk sonra farkli sonuc veriodu. Ya da olcmuodu 😂
FatmaNur_ BeyzaOzmn bebek nevresim takımını diktirdim terziye Hastane çıkışları Ebubekir te indirimde hala ondan aldım Ateş ölçer de xs marka trendyoldan aldım ablam çok memnun kaç senedir kullanıyor. Umarım yararlı olur canım 🥰
Seda_nrr BeyzaOzmn nevresim takımlarını ben hep farklı lcw larda indirimde buldukça aldım 4 takım oldu :) normalde 120-130 oluyor ben hep indirimlerde 50-60 a denk getirdim :)