Melinalin 27+2 yiz bizde çok şükür 💙 hareketlerini saymıyorum ama çok hareketli ve çok kuvvetli hissediyorum hareketlerini. Ama aşırı bir halsizlik , yorgunluk ve iştahsızlık olmaya başladı yine . Sıcaklara bağlıyorum umarım ilk üç ay belirtilerimiz geri gelmemiştir