Kızlar bugün transferin 9. Günü normalde dün adet tarihiydi ve olmadım. Ara ara tek taraflı kasık ağrısı var. Sizce tutmasaydı adet olur muydum? Diğerinde tutmadı tam adet günümde adet oldum sevinmeli miyim ? Test yapsam çıkar biliyorum ama eşimi ikna edemiyorum diğerinde erkenden yaptım ve çok ağladım istemiyor şimdi yapmamı.