ZElif Erkek bebeğe hamileyim 38e 4 bebek ne zamana aşşaya iner ben fark edermiyim ve indikten kaç gün sonra doğum olur
teletabi ZElif canım fark edersin nefes alışın rahatlar. Ama aşağı indikten sonra ne zaman doğum olacağını kimse bilemez. Ne zaman isterse o zaman gelir bebiş🥰
Mihriban_27 ZElif ah aynı şeyi bende düşünüyorum ama sanırım biz bekledikçe gelmeyecek beyefendiler o yüzden canı ne zaman isterse o zaman gelirler bide karnın düşmeden de doğum yapabilirsin
ZElif Mihriban_27 illa düşmek zorunda değil yani tamam ozman sıcaklar mahvetti bide herkesin sorup durması 🤷🏻♀️
Mihriban_27 ZElif evet sormazlarsa olmuyor zaten sanki doğdu da biz saklıyoruz 😂😂😂😂 aynen aynen düşmeyince de doğuyormuş bi çok yerde okudum 😂