Minik_kalp Selamlar 2 gündür el ayalarımda ve ayak tabanlarımda kaşıntı var iyice huylandım her yerim kaşınıyor gibi artık ne olabilir ki sebebi 😔 33 haftalığım bu arada
teletabi Minik_kalp doktorunuza gidin ve şikayetlerinizi söyleyin gebelikte kaşıntı bi hastalık habercisi olabiliyor. Tahlil yaparlar içiniz rahat eder biz burdan ne desek boş. Bizimde kaşınmıştır ama sizin altında yatan sebep başkadır.