Kızlar 35+6 haftalık iken doğurdum. Bebeğim hala yoğun bakımda pazartesi çıkacak dediler inşallah. Antibiyotik kullandığı için bırakamıyorlarmış🙏🏻 Epidural sezaryen oldum ben aşırı baş ağrılarım ve bel ağrılarım devam ediyor. Ne yapmam gerek sizce 🤦🏼♀️