tgbakoc canım bence onla hiç alakası yok ya teoriler vs hersey boş. Bu forumda bir tane erkek diyen olmadı düşün. İlk oğlumda mide bulantısı vs hiç yaşamadım rahat geçti ilk zamanlar erkek oldu.
2.hamilelik mide bulantılı bas dönmeli basladı kesin dedim bu sefer farklı cinsiyeti ve sonuç yine erkek 🤣 bence içine gercekten samimi olarak ne doğuyorsa o oluyor. Herkes kızdır falan dedi ama benim içim hep bi erkekti hislerim doğru çıktı