Arkadaşlar gebelik şekeri çıkan var mı. Ben devlete gidiyorum 27 temmuz da şeker yüklemesi yaptılar bana 27 +5 haftalık tim şeker çıktı. Endokrin e yönlendirdi ler. Devlet olduğu için sıra 12 ağustosa bulabildim. Bu pazartesi günü yani 28+4 haftalık iken muayene etti doktorum. Suyun biraz fazla bebek şekerden etkilemeye başladı endokrine git mutlaka dedi ve beni gönderdi. 3 gündür şeker ölçme aleti ile evde şekeri mi oluyorum açlık şekerim 120 140 çıkıyor. Tokluk şekerim de bazen 120 101 170 dahi çıkıyor. Ne yapmam lazım sizde. 12 ağustosa kadar beklemeliyim mi yoksa bi özel hastaneye gitmelimiyim..