momsturk bence kalabalığı normal. Hele ki genesisteki kalabalığı gördükten sonra diğer hastaneler gayet normal geliyor bana. Memorialin kalabalık olmasının en büyük sebeplerinden biri bence diğer hastanelere göre iyi doktor sayısı daha fazla. Bir de sistemi oturmuş bir hastane. Ara randevu varsa alıyorlar yoksa da almıyoruz diyorlar. Genesiste iki kuruş para için saatlerce bekletmeyi göze alıyorlar. 😑🙄 Bir de ben genelde sabah ilk saatlerde almaya çalışırım randevularimi. Hem kalabalığa kalmamış oluyorum hem de işlerim erkenden halloluyor. Memorialden ve doktorumdan memnunum şimdilik. İnşallah bir aksilik olmazsa doğumu da orada düşünüyorum.