Merveakcaaa bende çok aradım diyarbakırda, en son neval hanımda karar verdim zaten genelde onu söylerler sorunca. Bencede fiyatı fazla ben normal doğum istiyorum, bu konuda ısrarcı ve destekleyici bir doktor istediğim için neval hanım tercih ettim.
Ama bütçe olarak aşarsa memorialde burhan beyi de çok beğenmiştim.
Daha uygun olarak da genesis fatma hanım ve dünya doğum ömer yalınkayayı duydum, bunları da değerlendirebilirsiniz..