Medi96 Ftmglpnr 4+4 den öyle öyle suan 12+6ya geldim hala da ara ara oluyor doktorum normal ilk yerleşiyor suan da kendine yer açıyor dedi 🥰 hepimiz sağlıkla bebegimizi kucağımıza alırız insaalah
Serrammm Bende 4+5 im benimde ağrı ve sancılar oluyor 😊 kanama olmadığı sürece normal canım beta kaç ve kese gözüktü mü 😊
Ftmglpnr Serrammm bu arada henüz doktara girmedim kese var mı oluştumu bilmiyorum sağlık ocağındaki doktor üç hafta sonra git dedi
Evrifaessa Serrammm ben ilk öğrendiğimde 843 çıktı beta ve son reglye göre 5 haftalıktı 3 gün içinde hemen doktora gittim keseyide gördük şuan 6 . Haftaya girdik :)
Rukiyemrv Bizde 7+6 yız ☺️🥲 hala daha ağrıyor kasıklarım hem adet olamadığımız için hemde bebek rahöe yerleşmeye çalıştığı için normal bu ağrılar rabbim hepimizin sağ salim kucağına almayı nasip etsin 😍😍😍
Ftmglpnr Rukiyemrv ilk olunca tecrübesizlik işde insan neden diyor normalse sorun yok amin inşalh hepimiz sağ salim alırız kucağımıza
muallimehanimmom5 Ftmglpnr çok normal benim o sıra o kadar kasık agrım olmustu ki Agrıdan duramıyordum çok ayakta durmayın dinlenin tam yerleştikten sonra geçiyor
Serrammm Ftmglpnr bende aynı durumdayım ondan bekliyorum en azından 6 haftalık olunca giderim güle güle büyüt canım 😊
Hayal-123 Ftmglpnr bende 6+0 oldum keseyi de bebeği de gördüm ama düsük tehlikesi var dedi ilaç ta vermedi kanamam felan da olmuyor ne olur bana da dua edin🙏🏻🙏🏻
Annesininbalii Merhaba bugün 7+1 olduk benimde 5 .haftada dediğiniz gibi adet olacakmış gibi ağrı oluyordu ama şu an yok neredeyse, benim mide bulantimda başlamadı daha ara ara yokluyor 🤭🤭
Mom3834 Annesininbalii daha olur ağrılar 12 ye 13 e kadar ara ara yokluyor 🙈 dua edin de başlamasın bulantılarınız