Elif_55_ Elif_55_ kızlar doktora gittim hiç bi sıkıntı yok bebek biraz aşagı da olduğu için kanama olmuş bi kaç gün devam edecekmiş. Bebişim çok hareketliydi 🤩🤗🤗
QueenMommy Elif_55_ ay çok sevindim çok şükür Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizii 🤲🏻🤲🏻☺️
yasemiinorhn Elif_55_ ay çok şükür çok mutlu oldum maşallah size 🤩 sağlıkla kucağına aldığın günleri görürsün inşallah 🙏🏻🌼
Beyzanuraslan Elif_55_ önce de Bi bakmalıydı ultrasonda falan da ona göre yapılmalıydı bence yani normali budur