AnneM7 Doktora gittin mi bu konu için. Benimde geçen cuma birden ayaklarım şişti dedim çok sıcak bulunduğum şehirde ilk yazım ben sıcağa alışkın değilim kesin ondan oldu falan. Buzlu suya koydum, havaya diktim vs ama yok davul gibi oldu. Acile gittim serum falan verdi kan baktı temiz dedi yolladılar o gün rahatladım ama 2 gün sonrası yine patlayacak gibi sisince bir daha acile gittim yine aynı oldu sonuç normal tabii serum iyi geldi. Dün kontrole gittim doktorumla da konuştuk bu konuyu ve doktorum ayak bileğimin ön tarafından 3-4 parmak yukarısının ödeminin sorun olduğunu, normalde hamilelikte şişlik olabildiğini ama orasının ve dudakların şişmesinin riskli olduğunu söyledi. Karın duvarında da ödem var preeklampsi başlangıcı muhtemelen dedi. Bazen sonuçlar normalde olsa birden çıkabiliyor bu kez daha zorluyor ve tek çözümü doğum yapmak dedi. 37+1dim dün gittiğimde istersen yarın alalım dedi tabii ben şok oldum aslında yine sezaryan olacaktım 38de ama daha erken olduğu için şaşırdım. Bebeğin kilosu iyi 3400 görünüyor ama bu hafta gelişimi devam ediyor küvözde kalabilir kesin diyemem istersen cumartesiye kadar bekleyelim ama sen sürekli tansiyon kontrolü yap küçük olan 9 olmasın dedi 37+4de alalım muhtemelen küvöze girmez dedi anlaştık. Belki sizinki normal ödemdir ama yine de doktorunuza danışın ne olur ne olmaz