doktorum 38+6da cati muayenesi yapalim bebek kanala da girmemis, eger normal olmayacak gibiyse 39da sezeryanla almamiz lazim gelisimi durmus demisti. bugun kontrole geldik. yarin dogum var diye dusunuyorum tabii. demez mi suyun bitmis cok az var eve gonderemem hemen alicaz bebegi diye. basta cok korktum daha hazir degildim.
odaya alip hazirliga basladilar. belden uyusturma iğnesi gercekten 0 aci hic korkmayın. sonra zaten sicaklik iniyor hissetmiyorsunuz. ameliyatta beni en cok zorlayan sey karnima agirlik koymalari oldu iyice midem bulandi ama dayanilmayacak bir sey degil panikataginiz yoksa dayanirsiniz.
odaya geldik agri kesici ignelerimi yaptılar cok buyuk bi agri cekmedim. abartilan sezeryan acısı mi bu anne dedim hatta.
kisacasi kan bile veremeyen biri olarak bebeğimi dunyaya getirdim gozunuzde buyutup gerilmeyin minicik suratini gorunce bu aci az bile bu melek için diyorsunuz😛😊
bir de ayaga ilk kalkis benim icin biraz zordu sisko bacaklarimi yataktan indirmek zorladi ama benden once iki kisi hic zorlanmadan kalktilar biraz da kisiyle ilgili sanirim.