edauyanik bende de var çocuk canım. 3 yaşında bazen kızım için üzülüyorum halsiz olduğum, mutfağa giremediğim günlerde bakımını aksatıyorum gibi hissedip üzülüyorum😢 Allah tan annem yakın sık sık anneme kaçıyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun, güç kuvvet versin🌸