kızlar bugün 38. haftam akıntı sandım ama yattım kalktım külodum ıslak ter falan değil yattıktan sonra sıcak sıcak bisey geldiğini hissettim amniyon su sızıntısı olabilir mi? 2-3 kez oldu 1 saat içinde şortumu değiştirdim ıslaktı. Ve karnımda baskı hissediyorum sanki afedersiniz büyük tuvaletim gelmiş gibi🥺🙄 kontrole gitsem alttan mı bakılıyor sıvı olup olmadığına ona göre hazırlıklı gitmek istiyorum.