Kızlar salı gününden beri sancılarım vardı az az adet ağrısı gibi aynen 1 dakika ağrıyıp 20 30 dakika sonra yine ağrıyordu belim ve karnım. O gece saat 4 te kustum kusmanın doğumun yaklaştığının habercisi olduğunu biliyordum da hiç tahmin edemiyordum 😂😂 Neyse çarşamba günü oldu sabah hiçbir şey yiyemedim midem bulanıyordu biraz yoğurt ekmek yedim akşam 6 da randevum vardı kontrole gelecektim. NST’ ye bağlandım ebe sancılarımın olduğunu söyledi, doktor geldi ebe muayene etsin seni dedi bir baktım ki 3 - 4 cm açılmam var. Çok korktum haliyle beklemiyordum çünkü. Sonra yatışım yapıldı covid testi verdim kan aldılar sonra serum bağlandı bana ve yürümemi sancı geldikçe çömelip kalkmamı söylediler aynen öyle yaptım eşim kayınvalidem ve annemden destek ala ala yaptım. Bu sefer açılmam 8 cm olmuştu çok kısa bir sürede ebe beni tebrik etti çünkü soğukkanlılıkla karşıladım her şeyi. Ve annemlere nazım geçtiği için bağırmaya başlamıştım ebe beni doğumhaneye aldı. Tekrar baktı ve 9 cm olmuştu. Ayakta gezmemi söyledi. Ikınmaya başladım kendi kendime 2 kez büyük abdestimi yaptım altıma bir şey olmaz böyle kolaylaştırır dediler. Sonra doğum yerine geçtim sesimi çıkarmadan ıkınmaya başladım tıpkı büyük abdesti yapar gibi arkadan ıkınıyorsunuz. Sonra dayanamadım tabi 10 cm açıklık ama ilk doğum ve zor geliyor bebek. Biraz kestiler 6 dikişim var şu an. Doktorum geldi en son 2 kez kuvvetlice ıkındım ıkınmayı bırakmamak gerek burda ve bebeğin başı çıktı onlar da çektiler. Ama nasıl rahatladım o an anlatamam 🙂 Plasentayı da çıkardı ebe sonra dikişlerim oldu ve çok şükür şu an çok iyiyiz kızımla beraber 😇 Kimse normal doğum yapacağıma inanmıyordu ama ben inanıyordum Allah yardım ediyor her şekilde kendinize güvenin 😘😇 Soruları olan varsa alabilirim 😇