Aynı şeyleri yaşıyoruz arkadaşlar, geceleri uyandıran alt bacak krampları😫 ben şuan 34. Haftadayım çok şükür ilaçsız atlattım. İlaç kullanmayı sevmiyorum. Hergün 1 muz ve madensuyu ile yendim, aklınızda olsun. Benim gibi ilaç sevmeyen varsa tavsiye ederim. Birde doktorum hoşaf içebilirsin geçmezse demişti ama ona gerek kalmadan geçti çok şükür.