Selam kızlar
Temmuz sonu annesi olmayı beklerken ağustos annesi oldum.
Vakti dolup gelmeyen kızımın suyunun çok azalması sebebi ile son doktor kontrolümde doktorum beni hastaneye sevketti. Salı günü hastanede kontrollerin tekrarlandi sonuç aynıydı ve doğumu baslatmalari gerektiğini söyledi doktorlar. Ertesi gün geri dönmek için eve gittim. Son doktor kontrolünde çatı muayenemi yaptı baya zorladı. O saatten sonra ben o gün boyunca sancilarimi hissettim ama zorlamadi arası uzundu. Eve döndüğümde devam eden sancilarim vardı ama uyuyabiliyordum zorlanmadan. Çarşamba sabah 9 da kontrolüm olan hastaneye geldim. Korona prosedürü gereği eşim sadece doğum anında girebiliyordu. Testler yapıldı sancilarima bakıldı. Iki saatte bir nts bağlandım. 10 dakika da bir 8/9 dakika da bir 5 dakika da bir böyle devam etti. 7 de ki nst de artık doğumun olacağını söyledi ebe. Sancilarim geldikçe sakın kalıp olabilgince nefes kontrolü yapıp rabbi yessir duasını ettim sancim bitene kadar. Bu bana çok iyi geldi. Sonra biraz çişim geldi yapmak için ayağı kalktım gittim iki damla geldi ve geri döndüğümde eleme yatmak istemediğimi belirttim. Ayakta Doğum yapmak istediğimi söyledim. O da oreke denen tabureye getirdi herseyi hazırladı. Ben yine sancilarim gelince dua ile karşılıyorum. Sonra ısınma hissi geldi ve oturdum o tabureye. ¾ ısınmanın ardından bebeğim doğdu. Çok tatlı bir kızım oldu. Adını Erva koyduk. Eşim yetişmediği için kornunu ben kestim. Dikisin bir tane küçücük olacak dedi yatağa uzandım eşim geldi ve şok oldu doğurduğu. 😆 Allah isteyen herkese nasip etsin. Bu benim 4. Çocuğum. Rabbim inşallah bir daha bana vermesin. 😆