Mehparesultan Edera benimde aynı biraz önce kasiklarima çok şiddetli ağrı girdi bi an neden olur ki acaba 27 haftaligim daha
Edera Durunbigeldim geçen gece bi damla kan gelmişti ebeö normal demişti yani neden böyle sancı girer anlamıyorum
Umran55 Haftadayiz simdi bile o agriya uyandim sadece sabaha karsi ve sabahlari oluyor anlamadim sag kasigim cok agiriyor bacagimada vuruyor agrisi neden oluyor bu ya
dilancetinnn Mehparesultan benimde 27+2 sol kasığıma keskin bir ağrı girdi hafifledi ama halen hissediyorum ağrısını. Sanki doğuracakmışım hissi çok korktum şimdi sola uzanıp bacağımı arasına yastık koydum geçsin diye
dilancetinnn Mehparesultan olabilir biraz yatım ağrı azaldı ama ben daha yeni idrar testı yapmıştım bir hafta olmadı temiz çıktı ama 😔