Kızlar şu saat olmuş ben hala uyumamışım ve sürekli haberlere bakıyorum😭pskolojim bozuldu.Ne olacak bizim sonumuz😭kim yakıyor bu ormanları neden yakılıyor benim bi haber daha kaldıracak gücüm kalmadı 😭En çok da üzüldüm nokta şu ki ; çocuklarımızın geleceği yandı kül oldu😭😭😭😭😭oksijen kaynaklarımız yandı,hayvanların evi yuvası yandı,insanlarımızın evi yandı😭hayvanlar yanarak can verdi bunların hepsi suçsuz günahsız.Çok öfkeliyim aşırı ! Söylenecek çok şey var ben haykırmak istiyorum ama kim anlıycak ki😭Ülkemizin her noktası teker teker yanıyor Allah’ım bu ne kadar acı bişeydir ya 😭😭😭