Havva1995 37+2de kolestaz nedeniyle doğuma alındım çok şükür. Takibim cok sık yapıldı hatta 1hafta hastanede kaldım kolestaz sebebiyle. İlaç kullandım cok şükür cok ilerlemeden kontrol altına alındı. Bebeğim gayet sağlıklı doğdu endişe etmeyin. Cok geçmiş olsun